26. juli 2012

Mytteri

Bloggen har dessverre blitt utsatt for mytteri i de siste innleggene... Årsak: Ukjent/mammahjerte. Denne bloggen ble startet som en rein interiørblogg, rett og slett fordi interiør er noe av det siste jeg tenker på når jeg legger meg, men heldigvis ikke det første jeg tenker på om morgenen. De siste innleggene har vært lite interiørrelatert, men det har jeg tenkt å gjør no med nå. For nå ligger begge jentene trygt å sover i hver sin seng og gartnern er på sykkeltur (!)/ sykler hjem fra jobb, dermed har jeg fri tilgang til både PC og bloggro.

Å innrede barnerom er noe jeg storkoser meg med, og nå kom jeg over fargeklatter som jeg virkelig la min elsk på:


 Bildene er lånt fra www.hm.com


Nydelig farger og mønstrene er til å spise opp, 
det beste av alt at er at alt er fra H&M Home og prisene er herlige!

Mytteriet er herved over, så satser vi på landlov i nær framtid!

Ship o'hoi! fra Frk. Tiriltungen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails