8. aug. 2012

Dørskilt

Størstejenta flyttet inn på et nytt og enda større rom rett før minstepia kom til verden. Vi har brukt lang tid på å prøve å gjøre rommet så koselig som mulig, slik at hun har lyst til å tilbringe litt kvalitetstid på rommet sitt, men den gang nei. Vår frøken skal helst tråkke rundt i skjørtekanten og aktiviseres til enhver tid, derfor har storjenterommet blitt brukt i all hovedsak som et soverom. Husmora har lagt inn mange småe støt for å gjøre rommet så tiltrekkende og spennende som mulig, men har tydeligvis ikke nådd helt opp enda. Dermed har jeg funnet nok en ting jeg vil tilføre rommet for at det skal føles som "home sweet home" for storjenta vår.


På etzy.com fant jeg dette dørklistremerket i vinyl som jeg håper skal gjøre rommet litt mer fargefullt og trivelig. Jeg har bestilt i rød farge med turkist navn, for hjem her er jenterommet "jenteturkist" (eneste måten å få gjennomslag for tukist på veggen) med fargerike innslag ellers.

Bildene er hentet fra nettbutikken jeg bestilte fra, ta en titt da vel ;)
Til sammen ble det 119kr ink porto, så dette var en billig måte å få frisket opp rommet på!

Er det noen som har flere tips til å friske opp barnerommet?

Hilsen Frk Tiriltungen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails