26. jan. 2011

Eames i box

Jeg har tidligere publisert en offentlig ønskeliste til Nissen. Dessverre har hverken jeg eller gartnern tålmodighet på å vente på at Nissen skulle oppfylle mine høyeste ønsker. Derfor tok vi i ettermiddag turen til Interia i Trondheim. Akkurat som i mine villeste fantasier stod Emeas der å fristet meg i en krok. For anledningen var han pent antrukket i en filtpute, men denne får være denne gangen (kanskje vi finnj deinj billiar på Ebay, hvisket jeg til gartnern?!?)

Uansett er vi nå to heldige eiere av 2 stk Eames DSR (eller iallefall to stykk eiere av en bestilling på 2 eames stoler...)! Såklart skal stolene blogges så snart de er i hus, og det gleder jeg meg til. Da spørs det bare om hvordan det går med det sukkersøte kjøkkenet når stilen sakte men sikkert strammes opp. Kanskje kjøkkenet må på slankeren i år det også!?!


Bildet er lånt fra www.yliving.com

Går det an å sikle over møbler? Å så fall er begeret fullt ;)

Ha en strålende kveld!

4 kommentarer:

  1. =)Ikke rart at du sikler!!!

    Stolene er så utrolig stilige.

    Deilig og glede seg til du får de i hus!!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Grattis! De er utrolig fine :) Nei, nissen kan man ikke vente på, her er det bare å ta saken i egne hender!

    SvarSlett
  3. Nå er de i hus, og begeret har runnet over mange ganger allerede;)

    Nå kjenner jeg bare hvordan kjøkkenet skriker etter en litt strammere stil....

    Bytte ut lysekrona kanskje???

    SvarSlett
  4. Hello, How do I get in touch with you? There is no email or contact info listed .. please advise .. thanks .. Mary. Please contact me maryregency at gmail dot com

    SvarSlett

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails