11. jan. 2011

♥ Ebay ♥

En av mine store laster her i livet er mitt evige misbruk av livets sorte gull og mitt store elsk av Ebay! En fordel av disse to lastene er at de lett lar seg kombinere, og dette kan lett resultere i et koffeinkick som gir en enorm utholdenhet til å utforske alt Ebay har å by på!

Denne flip over klokka fra Karlsson kom jeg over på min skattejakt, og når jeg sammenligner priser er det bortimot 700kr å spare på å legge sin elsk på Ebay.


Eller hva med litt farger i tilværelsen? Denne klokka er også fra Karlsson :) Sweet!

 Jeg må nok innrømme at jeg allerede har lagt min elsk på den øverste klokka. Eneste bekymringen jeg har, når vi ser bort i fra at jeg må overtale gartnern til å bruke en liten tusenlapp på klokke, er hvor mye lyd den gir fra seg når den flipper seg over.... Jeg tenker med grøss på hvordan nattesøvnen blir frafrøvet meg på grunn av ei klokke som på død og liv skal gi fra seg en raslelyd hvert minutt, hele døgnet! Noen ganger må skjønnhetssøvnen lide for interiøret, i dette tilfellet kommer jeg med et motangrep i form av 10pak med ørepropper i beste kvalitet! 

Ebay, bring it on! I'm on the cola high ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails