30. jan. 2011

Say it like a riddle!

Interørverden har rammet inn plakater med keep calm and carry on i et par år nå. Jeg har lenge ønsket meg slike, men har fått opp øynene for noen flotte plakater på epla.no. Plakatene ber meg ikke bare ta det med ro og fortsette, men de formidler andre viktige (og uviktige) ting her i livet. 
Her er mine favoritter:






Disse plakatene selges på www.epla.no/shops/frufly/. De er både lekre og billige og frister meg til å friske opp gangen vår. Som for tiden er 70-talls brun, med litt gneldrene grønn, med linoliumsgulv og knirkende trapp! Men lørdagskvelden ble brukt til å avtale at neste rom i oppussingsrekken er gangen, så nå kan jeg begynne å drømme om en hyggelig velkomst til oss selv og alle våre gjester!

Det var en gang en gang, og innenfor gangen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails