1. feb. 2011

Design i the house!


Min kjære Eames DSR side chair er i hus. Og det er kjærlighet med første, andre og tredje blikk! Det er fortsatt litt uvant å sitte i nye stoler, så ryggen og jeg trenger litt omvending. Men jeg er villig til å gå for både forkalkning og prolaps for at disse stolene skal fungere. Til å begynne med har vi kjøpt to stoler. Men det blir vel påfyll etterhvert som vi runder skattepenger/ sommerpenger/ jul ...etc!

Dette var en så bra start på året at jeg allerede lukter et gullår, med en haug med sommerbryllup, fast lærerjobb (håpe,håpe!), tropesommer og ikke minst en kjærlighetstur i vinterferien!


Geiteskinnet var et scooooop på Obs! for ett par uker siden. Det merkelige var at det på plakaten og prislappen stod geiteskinn, mens det på baksiden av skinnet var sydd på skinnbevis hvor det stod at det hele dreide seg om sau!!! Vel, jeg stoler på prislappen for aldri i verden om man kan spinne ull av det skinnet her :) 149,- er så grei pris at jeg vurdere å gå til innkjøp av et par til.

Hva tror dere? Mere geit til huset?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails