24. jan. 2011

Ubesluttsom (red.anm Tiriltungen)

.... frøken ubesluttsom tar et oppgjør med seg selv for tiden. Når jeg ligger søvnløs på nettene og andre tyr til antistressremedier eller sauetelleing så tyr jeg til hurtigoppussing. Den siste måneden har jeg tatt meg selv i å begynne å hurtigopppusse rom som vi pusset opp for bare 1-1 1/2år siden. En av hovedårsakene er at jeg har fått litt nok av chabby chic bølgen som har kastet seg over vårt ganske land de siste årene. For tiden blir jeg kvalm bare av å tenke på blonder, engler, lin, hvite møbler med slitte kanter og fattigmannssølv. Nå går mine våte drømmer kun i retning av industrielle lamper, puter fra By Nord og et litt enklere uttrykk. Så får vi se om jeg fortsetter med min ubesluttsomhet og til slutt ender opp med retrotapet og blomstrete puter i løpet av et års tid 
(PS! jeg drømmer allerede om litt retro inn i huset) ...


Lampe fra Jielde



 En industriell lampe jeg fant på Ebay
Pute fra By Nord


JAAAAAA,takk :)

Eneste spørsmål er; vil lysekrona fortsette å henge på kjøkkenet, eller vil den bli utkonkurrert av min nye nattlige besettelse?!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails