3. jan. 2010

Tid for fornying

Det er ikke bare hjemmet som får en liten fornying når julepynten ryddes vekk, også bloggen har fått en liten make-over, og mitt hjems hovedfarger vises nå i layouten til bloggen! For de som kjenner meg skal deg også sies at navnet på bloggen var svært lett å velge, noen har kanskje skjønt ordspillet, andre ikke. Til dere som bare kjenner meg gjennom bloggen er bloggnavnet et ordspill av etternavnet mitt, som er sjeldent og som jeg er svært stolt av! Dermed blir det nok ikke navnebytting når jeg og gartnern smis til sommeren... for noen må sørge for å ta slektsnavnet videre;)



Jeg kvier meg en del til å røske ut julepynten i år. Tidligere har jeg fjernet julepynten så fort vi har rundet ett nytt år, og det har føltes godt og mindre rotete, men i år er jeg redd for at de hvite veggene, møblene, plantene og pynten vil slå mot meg som en steril og lite varm bølge. Så derfor har jeg overtalt gartnern til å kjøre til plantasjen i snøværet, slik at vi kan oppdatere planter (noe vi gjør med mnd mellomrom, dels pga mangel på grønne fingre og dels på grunn av husmoras behov for fornying, også av planter).


Litjspira lot seg også fornye idag, og har klart å ha i hestehale (ca 2cm lang) i hele 1 time. Om det er fordi hun føler seg ekstra fin eller fordi hun glemmer det hun ikke ser er uvisst, men jeg heller nok mest mot det siste;) hestehalen stikker så vidt fram... :)

God rydde-bort-jula-klæm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails