15. feb. 2010

Lykter



Jess, endelig lekre lykter i hus! jeg har lett en evighet etter fiiiiine lykter som jeg kan ha både innendørs og utendørs. Og for en stund siden kom jeg over disse. Til den nette sum av 199kr hver på Bohus, og gjett om jeg synes de er flotte. Og de passer perfekt utendørs til sommeren, for huset vårt har samme brunfargen som lyktene :) tusen takk til bohus som alltid har masse lekkert på (Bohus) Moholt :)

Siste dag av studiefriukene! den nytes med å vente på kjøkkenlevering fra IKEA, som sikkert ikke kommer denne uken heller................. *sint*

2 kommentarer:

  1. Det var flotte lykter! Gratulerer med de ♥
    Så du venter på IKEA kjøkken ja, som tydligvis er trege (siden du er sint:o))

    Men, den som venter på noe godt.... vet du:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. tusen takk for hyggelig kommentar :) Jeg har vært travelt opptatt med kjøkkenmontering (IKEA leverte endelig til slutt), og nå begynner vi å få litt orden i kaoset :)

    Hilsen lille meg :)

    SvarSlett

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails