12. feb. 2010

Symaskinjomfru

For hver dag som går vokser litjspira mer og mer, og hun snakker desto mer også. Selv om mora ikke ønsker å vedgå at babyen er forsvunnet og at kokkongen med litjspira i har åpnet seg, er det rart å ikke ha den lille babyen som jeg en gang hadde. Alikevel elsker jeg å se hvilken fin "sommerfugljente" litjspira har blitt.

Både jeg og gartnern snakker en del om våren og hvor deilig det skal bli at snøen forvinner. En del av våren betyr håp om sommer, og friske farger, energi, mer utetid og lysere dager, OG DET GLEDER JEG MEG TIL! For at våren ikke skal virke alt for langt fram i tid kastet jeg meg over fargerike stoffer på stoff&stil for noen dager siden. Og i og med at litjspira har vokst utav alle babyklær og forrige års sommerklær  begå jeg meg utpå en hittil så utenkelige oppgaven som å sy et lett vår/sommer antrekk til henne. Hjem her kaller vi det bare et utkast eller en klesprøve, og satser på at sømmer og nøyaktighet stiger i takt med våren;) Ellers får vi bare satse på at alle får se litjspira i antrekket på avstand, slik at symaskinjomfruas unøyaktigheter ikke kommer fram i lyset;)

Easy peasy spør du meg!


Store klemmer fra en vårgra tiriltungen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails