3. nov. 2010

Bedroom heaven

Idag er det en liten evighet siden jeg blogget sist! Jeg velger å legge skylden på skiftet av vinterdekk og vintertid... ;)

Tidligere i høst har jeg ymtet frampå at lærerjobb sto høyt på min liste: og voila! Nå har jeg fått fylt opp kvoten min delux, og dermed har all energi vært konsentrert mot jobb og familie. -og nå i det siste har vi også satt i gang demolition av gang og soverom i 1.etasje. Det er et 50m2 stort prosjekt som innebærer flytting og riving av vegger, nye tak, nytt gulv, nye liste osv ;) Og det blir sikkert fint... en gang!

Så fram til dagens bloggbilde som viser soveromstapeten jeg vil ha, en lekker tapet fra Graham Brown som heter lacework.


Jeg synes den er nydelig, særlig med litt mer farger enn vi kanskje har valgt så langt i huset vårt ;) På det forrige soverommet vårt hadde vi en fondvegg med stålblågrå farge bak sengen, og vi elsket fargen! Den passet perfekt inn i et avslappende og søvndyssende soverom;) eller loveshack alt ettersom hvordan man velger å ordlegge seg;)



Nå må jeg bare finne en amerikansk eller engelsk leverandør som er villig til å sende til Norge :)

Snart er det lillefredag! juhuuu :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails