16. nov. 2010

Datarom

For tiden er vårt eneste datarom sofakroken og databordet er de velltrente lårene våre (!) *kremt*
Det vil nok være laaaaang tid fram til vi får kobla opp vår stasjonære pc og benytte den som familiepc igjen, derfor drømmer jeg meg tilbake til vårt gamle datarom i vår forrige leilighet. Der hadde vi et strøkent datarom som både var praktisk og svært så innbydende til skolearbeid. Og det var nettopp her både min og gartnerns bacheloroppgave ble skrevet!



Databordet ble kjøpt på fretex for 100kr for snaue 6 år siden. Deretter kjøpte vil til hylle og kommode med hjul på i samme stil, samt at vi hadde en stor romdeler som også var i bjørk. Dermed ble det litt helhet på hele rommet. Fargen ELSKER jeg, den heter tøff. Og jeg synes det sier alt!


For at et datarom skal fremstå mest mulig ryddig er jeg svært opptatt av at hyllene er ryddige og at bøker og tidsskriftsamlerne er i samme farge. Derfor handlet vi inn noen tidsskriftsamlere hver gang vi var på IKEA. Pluss at vi suplerte med matchene oppbevaringsesker!

Hvordan er ditt datarom???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails