28. aug. 2010

Bryllupsblogg

I tiden fram til bryllupet vårt hadde vi en blogg med oppdateringer om ALT som vi mente var nødvendig før bryllupet. Internettadressen ble oppgitt i innbydelsen, demed slapp vi unna store A4ark med kart, ønskeliste osv. Supergreit synes jeg :)  Et lite tips til andre planleggende bruder/bridezillaer. Jeg gikk nok under bridezilla 3 på en skala fra 1 til 10. Jeg valgte forlover på tross av at hun er råvakker, jeg brukte mindre penger på kjolen min enn hva gartnern brukte på sitt antrekk ( ca 4 ganger så lite faktisk,) vi drakk pappvin og jeg brukte lys fra nille. Jeg ville derimot ikke jenke på kravene på å ha dokurver på toalettene og håndsåpe som matchet temafargen. Dermed valger jeg å vurdere meg som en 3'er på bridezillaskalaen;)

Jeg legger med en link til vår bryllupsblogg, et supert hjelpemiddel!


Her er et bilde av meg og gartnern fra et halvt tiår tilbake, som var et av hovedbildene på bloggen!

Er det noen som holder på å planlegge bryllup?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails