25. aug. 2010

Kunstverk


Litjspira har fått leika seg litt på paint sammen med pappa, og da lages det bokstaver og andre kruseduller ;) Tegning begynner å bli artigere og artigere synes litjspira som kaller det "tegnesakan mine" som er en fellesbetegnelse på at nå vil jeg tegne krusseduller i 1-2minutter. Altså frøkenen er bestemt og konkret og gidder ikke kaste bort tiden sin med å tegne hele dagen. Hun er mest opptatt av at vi skal tegne noe for henne eller skrive bokstaver som hun kan kjenne igjen " derre e farfar sin bokstav". Mora e stolt som en hane og synes at litjspira både er flink til å tegne og til å kjenne igjen bokstaver :)


Kanskje jeg skal kaste meg over paint og hygge meg litt jeg oxo??? Vel, det får vel heller bli rydding i baderomsskapene i dag ;)

Ha en strålende dag alle og en hver som titter innom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails