13. nov. 2009

Julegaveliste!!!!!

Julegaveønskene mine i år er preget av husmorsutstyr og jentedrømmer! År på år har jeg hemmelig ønsket med kokebøker fra Nigella Lawson, men når julen har kommet og julegavelistene kreves av venner og familie, har jeg alltid glemt min kjære kjære Nigella....
- Når jeg ved en tilfeldighet kommer over et av hennes matprogram blir jeg som slukt inn i en egen verden. Jeg er den mørke sjokoloaden Nigella varsomt varmer opp og delikat blander sammen med andre gode (og usunne) ingredienser. Og måten dama (nesten på en erotisk måte) fremstiller maten sin, tiltaler magen min! Ingen kvinne i verden kan vel se så bra ut som Nigella når hun søler litt fet, klissete sjokolade nedover haken og gliser pent til kamera. Jeg ønsker meg en kokebok som kan få meg til å se like flott ut med sjokolade på haka!!!!!

Hvis jeg først skal dra av en Nigella bør jeg også he lekre skåler og vise fram mine hjemmelagde kreasjoner, jeg er superforelska i disse skålene som i Trondheim i allefall finnes på Traktøren og Ting. Til alle de som skal kjøpe julegave til meg; gå inn døra til Ting, styr rett fram mot den innerste veggen, legg sakte over til venstre og der står disse lekre skålene utstillt i flere farger! Jeg ønsker meg de som er beige med hvit skrift!!! = fornøyd julepie!
Har dere noen flere julegaveønsker som jeg kan kopiere inn i dette innlegget? Mine venner begynner å bli lei av å kjøpe gavekort eller krangle over ei ønskeliste som er ca like lang som Tran er godt;) så i år skal jeg overraske med ei lang ønskeliste.... jeg må bare finne ut hva jeg ikke ønsker meg først!
Hva ønsker du deg til jul???

2 kommentarer:

  1. æ synes du va akkurat som Nigella da vi va på kjøkkenet på Rotvoll ;) Elisabeth

    SvarSlett
  2. hehe, takk Elisabeth:) tru julekortbilde i år bli av mæ istedet for litjspira, og med sjokolade reinnanes ned på haka;)klæm klæm

    SvarSlett

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails