3. nov. 2009

Simsalabim!!!!

Jeg tenkte jeg skulle fortelle om min favoritt-fritidssyssel! Når kvelden har kommet og jeg har mest lyst til å synke ned i sofan, brette et stort pelspledd rundt meg (neida, ikke mink eller bever, bare Kid sitt "pels"pledd) og kose meg med et deilig glass rødvin. Ja da vil jeg mye heller skrape hvite malingsflekker av vindusflatene og de sorte gummikantene rundt! ingenting er mer inspirerende, lærerikt og bedre tidsfordriv....... åhhhhh, hvorfor var jeg ikke mer nøye når jeg mala vinduskarmene i juli??? Nå når vi prøver å ferdigstille stua er det slike småting som står på listen, og de er utsatt av en grunn!!!

Etter å ha brukt både knivblader, q-tips med neglelakkfjerner og kluter fulle av white spirit begynte jeg å leke med tanken om å male de svarte gummilistene svart. Og en tanke ble til virkelighet og enklere metode finnes ikke! så nå er vindukarmene mine perfekte, takket være svart matt tavlemaling (fra panduro såklart)!

Take a look:

Før


Etter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails