25. mai 2010

Kjøkkenidyll


Endelig har oppussingsånden kommet over oss igjen, etter å ha gått i skjul etter det store skru-opp-kjøkkenraidet i mars. Mens undertegnede har lest kjemi og fysikk til vanskelige formler tyter ut av øra, har min kjære gartnern brukt de siste dagene til å lime opp marmorflis på kjøkkenet. Nå mangler det bare å få kappet til flisene som ikke passet og fuge, og vips så har vi endelig fått et litt mer delikat kjøkken!


Flisene har vi kjøpt på right-price-tails, og vi hadde helt like fliser på vårt forrige kjøkken. Så vi føler oss helt trygg i vårt valg ;) jeg elsker hvordan lyset treffer marmorflisene og hvor varme de framstår mot de ellers så hvite flatene i huset vårt.


Og ofte blir det uperfekte det perfekte! Nydelige naturlige skår gjør at det fremstår som litt slitt og mer ekte, og det er akkurat slik jeg vil ha det!

Og så vil jeg gjerne slenge av gårde en digert smellkyss til gartnern for innsatsen på kjøkkenet de siste dagene:) 


Ha en strålenede tirsdag! - mens jeg kaster meg over kjemi- og fysikkbøkene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails