24. nov. 2009

Blå tapet + rød jul = sant?????

Vi har fått en nydelig tapet i spisestua vår! Den dekker en vegg som er ca 3,5 meter bred og er den eneste fargeklatten her i huset (bortsett fra litjspira da....) Men som den julepersonen som jeg er måtte jeg gå mange runder med meg selv om jeg kunne ha denne tapeten når jula tryller med seg alle sine røde toner (som jeg ikke klarer å motstå, min jul er IKKE bare hvit, den er rød rød rød). Jeg er kjempespent på hvordan julepyntinga blir opp mot den nye tapeten...
Tror dere rødt går greit opp mot tapeten???
Disse lysestakene kjøpte jeg på et garasjesalg for 40kr stykket, de er rånydelige og ikke minst svært tunge og gamle (noe som får meg til å tro at jeg gjorde et scoooop)! De blåe lysene ble såklart kjøpt inn for å matche tapeten, tro om jeg kan ha røde lys i de om en uke???? Perfeksjonisten i meg sier neiiiiiiiiiiiiiiiiii, men husmora i meg er svært så overtalende hun oxo. Hvis ikke får jeg satse på en litt hvit jul i spisestua:)
Nok et scooop som ble gjort på Fretex, 80kr for dette settet med pepper og saltbøsser i sølv. Og i og med at vi spiser gourmetmat hver dag (les: spagetti, snitzel, kylling i curry og "rest er fest") lar vi såklart disse stå framme til en hver tid;)
Så snart som spisestua er bloggbar skal den såklart foreviggjøres her i bloggen!
Hva gjør du men din jul, blir den rød eller blir den hvit ??? Blir den med eller uten nisser? Blir den med eller uten askepott? Uansett det blir en fiiiiin jul :)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Har leita lenge etter en kul tapet, og nå ser jeg at du har akkurat en slik jeg kunne tenkt meg? Har du navnet og leverandør på den?

    Mvh Monica

    SvarSlett
  2. Hei Monica :)

    jeg har lett i kjellern etter tapetrester, men fant de ikke. MEEEEEN jeg vet at vi kjøpte tapeten hos byggmakker, så om du har en slik i nærheten så finner du den nok der. Hvis ikke kan jeg godt lete litt hardere for deg i løpet av de neste dagen:)

    SvarSlett

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails