8. nov. 2009

Baderomsdetaljer



Nå er det kanskje bare jeg som er vel fiiiiin på detaljene, men er det ikke slik at en flaske med glorete farger og store bokstaver ødelegger helheten på et nyoppusset bad? Spør du gartnern er nok svaret" NJA...nEI, det bryr jeg meg ikke noe om". Spør du meg er det et klart JA! Så derfor har jeg begynt å forenkle badetilbehøret. Vi har nemlig pusset opp badet i 3-4mnd nå, og det er så nærme ferdig som det kan bli, bloggeklart er det ikke, men disse bildene vil kom i løpet av kort tid (altså før jul en gang...)!
Detaljene er mitt hovedområde på badet (og ellers oxo) og derfor har jeg kastet meg over noe så unødvendig (ifølge gartnern) som å pilke etiketter av dusjskum ol.... Men det ble mye bedre med en gang synes nå jeg.... :)
mmmmm! det lukte nyyydelig (samtidig som det nå ser bra ut oxo)....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails