4. nov. 2009

Stygt vs uferdig!

I interiørbloggerverden skal man visst bare vise fram alt det som er fint og vakkert hjemme hos seg selv. Jeg tar en liten vri på det hele og viser fram alt det som er stygt og som irriterer meg her hjemme! For hjemme hos oss er det fortsatt et godt stykke mellom godbitene og huset kan fortsatt selges som et oppussingsobjekt (jeg kan finne tusen årsaker for at det går så sakte framover, men velger heller å fokusere på alt det som fortsatt ikke har blitt gjort!) ....

Vi har to stykk taklamper hvor ledningene henger rett ned og er surret rundt trappegelenderet! Det gjør jo at begge lysbryterne er lett tilgjengelige og vi får litt blikkfang ved spisestuen....
Need I say more? Kanskje det største irritasjonsmomentet i huset....

Her er det stygt som velger å utfordre alt det som er uferdig! På visningen syntes vi at tapetet på doen va ganske så retro og morsomt, men når man har brukt rommet som bad i 3 mnd så endrer man fort syn på den saken!
Ett hull der og ett hull der! Heldigvis skal veggen dekkes til med panelplater (forhåpentligvis før jul gartnern?)

Vakkert blikkfang i gangen vår for tiden! Over alle dørene inne i huset har vi små vindu som skal slippe inn lys og lyd inn til soverom og bad. Noe som sikkert var svært så flott på slutten av 70-tallet, men som for meg en en flopp på slutten av 00-tallet (blir det riktig å skrive 00-tallet?)....

Nei, jeg holdt ikke kameraet skjevt når jeg tok dette bildet, det er skapet som er litt mer enn en smule skjevt, og det må legges til at detet lille skapet skal i utgangspunktet fungere som vårt walk-in-closet, men per dags dato fungerer det best som walk-by-closet (med lukkede øyne)! Det ser ikke slik ut fordi vi er lat, men rett og slett fordi veggen bak var full av vann og råte, og veggen må nå først dekkes med panelplater og nytt gulv må legges før skapet kan tilpasses!... Jeg vil ha det gjort NÅ!
Dette var bare noen av mine mange irritasjonsmomenter! Hva er dine????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails