29. nov. 2009

Adventslys

De siste årene etter jeg flyttet ut fra mine kjære foreldre og deres julehus (les: 10stk pappesker med juelpynt) har jeg ikke helt funnet ut hvordan min jul skal være. Jeg har safet inn julen med de tradisjonelle fargene, pynten og kanskje ikke vært helt fornøyd. Det jeg har vært minst fornøyd med er de fire lilla kronlysene i en svart smijernsstake, som jeg måtte gjemme bort mellom hver søndag (fordi lysestaken var stygg, og lilla er ikke såååååå fint). Så i år har jeg bestemt meg for å lage en adventslysestake som jeg med stolthet kan la stå framme, og som ikke inneholder lilla lys. Her er min adventslysestake, som jeg sikkert ikke blir helt fornøyd med når sterinen begynner å renne, men som tar seg svært så godt ut når den bare står der (og oss som er til stede....) ;)


Tallskilt kjøpt på kremmerhuset

Hmmmmm, hva er dette mon tro??? (oi, dette tror jeg er første gang jeg noen sinne har skrevet "mon tro" begynner jeg å bli gammel?!?) Bakepapir såklart

Blonder ar a girls best friend (etter diamanter såklart)!

Kubbelys er vel ikke en jentes beste venn, man skaper uten tvil god stemning hjem her!

Slik ser lysene ut etter en lett makover!

Voila! her står adventsstaken klar til å tennes litt senere i dag!

Hvordan ser din adventslysestake ut???

1 kommentar:

  1. så flink du e Tina :)stor klem fra jentan din i Lakselv ;)

    SvarSlett

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails