29. jan. 2011

Living til Trondheim

En liten fugl har hvisket at vi får Living i Trondheim.... Fuglen er Trondheims Adresseavisen, men nyheten har jeg vært klar over i flere måneder, uten å dele det med så mange. Jeg sendte nemling en mail til hovedkontoret til Living i fjor høst, og fikk allerede da opplyst at Living kommer. Og jeg gleder meg villt! Jeg leser mange blogger jevnlig, og ser at mange henviser til Living ditt og Living datt. Nå gleder jeg meg bare til å kunne sette mine føtter inn i Living sitt nye varehus i Trondheim i November. Velkommen skal dere så absolutt være!!!


...og PS! De søker en liten haug med nye ansatte. Jeg stortrives for mye med å være lærer, men kanskje det finnes noen som gjerne vil jobbe med interiør i en svært så inspirerende interiørkjede!





Denne krakken kalles Bolt og selges i 2pakk til 799kr. Ja takk!!!!

Denne taklampa tar jeg også gjerne med meg hjem, og til den nette sum av 399.



Her tar jeg gjerne hele stua, takk!


Alle bildene er hentet fra Livings egen hjemmeside!

Da er det bare å telle ned til november og til vi får nok et stort varehus på Leangen (utenom IKEA)!

God Living helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails