18. jan. 2011

Jula varer helt til påske

....derfor sier jeg bare som hør og bør:

Kjære julenisse!

Så langt i år har jeg vært veldig (veldig veldig veldig) snill! Jeg har vasket do, oppkast og småsmuler. Jeg har vært på besøk hos naboen på julaften utkledd som deg (ja,ja.. jeg vet at julaften var i fjor, men hvem teller)! Og jeg har også bidratt med et bidrag i NIB's barneromskonkurranse. Som du forstår julenissen, har året startet nokså godt, og jeg ønsker gjerne at året skal bli bare bedre og bedre. Hvis du vil kan du bare være med å bidra til at jeg får et flott år ved å ta deg en tur til Interia. Der kan du gå ned i kjelleren, og inners til høyre vil du se det lekreste av det lekre. Omkranset av julesalighet og nostalgi står en Eames DSR der å lyser mot deg. Vær så snill å IKKE mottså fristelsen ved å pakke inn denne (eller 6 stykker) til meg. På grunn av sprengkulde i Norge kan du nok droppe hele seansen med å dytte stolene ned pipa, men heller sørge for at de står trygt på trappa mi en dag jeg kommer hjem fra jobb! På forhånd takk :) 

PS: det skjegget kler du virkelig!

Hilsen Tiriltungen
(du vet hvor jeg bor)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails