13. jan. 2011

Never say never

Tidligere når frøken Tiriltungen var i sin nest beste alder hadde hun et utsøkt blikk for interiør tenkte hun... I ettertid kan man bare knise og riste på hodet over mitt valg av rød sofa med matchende røde lampeskjermer! En ting var iallefall sikker, jeg visste hva jeg IKKE ville ha inn i mitt hjem. Stilen ble noe flat og kjedelig, og jeg har fortsatt mye å hente på et litt mer livlig hjem. Men nå har jeg valgt å omvende meg selv og legge min elsk på noe jeg en gang hatet.


Denne knaggrekken har jeg alltid hadd stygge tanker om, men nå er tankene omvendt til en enorm lyst til å ønske meg akkurat denen knaggrekken!
I say it again: NEVER SAY NEVER!

(Knaggrekken har jeg såklart funnet på ebay, til den nette pris av 120kroner, inklusiv porto)

Ha en fin fargerik kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails