4. aug. 2010

Windowshopping på ebay

De siste nettene har jeg ligget våken og innredet rom for rom her hjemme. Et av de rommene som skal pusses opp om ikke så alt for lenge er soverommet vårt. Jeg har lyst på en fondvegg, men har ikke helt bestemt meg for om den skal tapetseres eller males. Eneste faste inventar er 2 meter med Hemnes garderobeskap fra IKEA og dobbelsenga såklart :) Gartnern har hinta frampå at han ønsker seg et lite luksusrom, så vi får se hvor godt jeg kan trylle;)

Ikveld har jeg windowshoppa på ebay, og fant en helt perfekt tapet. Prisen var også perfekt, så det kan nok hende at jeg må slå til før tapeten forsvinner i hissige budrunder;)


Den nesten var også flott, men kanskje litt nøytral????


Begge tapetene er fra Laura Ashley, som har haugevis av utvalg med både tapet, stoff, tilbehør og dill dall! *perfekt* rett og slett!

Hvis du ikke er bitt av ebaybasillen enda bør du sjekke ut mulighetene for kupp på interiør til latterlige priser. Tapetene var priset til ca 100kr for 2 ruller = 20meter, så kast dere over ebay!

Store klemmer fra miss tiriltungen som skal kose seg videre på ebay;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails