28. juli 2010

spisestue... til salgs!

Dette er ingen salgsannonse, jeg lover! for spisestua er solgt allerede. Salget starter med at jeg og gartneren kommer hjem fra bryllupsreise og kaster oss over lasset med bryllupsgaver. Når vi har pakket opp alt innser vi at vi må gjøre virkelighet av våre planer om å invistere i vetrineskap langs en vegg på stuen, for kjøkkenet vårt rommet ikke alle kjøkkengavene;)

Dermed stakk vi rett til ikea og handlet inn to vetrineskap. Når disse var monter innså vi at sjenken vi hadde stående der tidligere måtte selges, og da kommer tiriltungen opp med den strålende ideen om at vi i samme stund burde kvitte oss med spisestuen, for da får vi sikkert solgt sjenken mye raskere..... mye!

Samme kveld kaster jeg meg over finn.no og legger ut en annonse. Den første telefonen får jeg tidlig neste morgen, på gebrokent norsk får jeg spørsmål om lysekronen er til slags ;) Noe jeg pent måtte avvise, da den nok kommer til å bli værende innenfor husets 4 vegger i all evighet!  Neste dag blir spisestuen solgt! mens sjenken har ligget ut på finn.no i en 3 ukes tid.... så nå står fortsatt sjenken litt midt mellom stua og spisestua, og minner oss på at miss tiriltungens logiske tankegang ikke alltid trenger å være rett! I går fikk vi heldigvis en kjøper på sjenken, så nå forvinner den i løpet av uka!



Bilder av en ny spisestue kommer etterhvert, samt av de lekre vetrineskapene såklart! ;)


Tusen takk til alle som er innom bloggen og til alle dere snille sjeler som legger igjen en hilsen til meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails