19. feb. 2011

Filt!


I det siste har man sett et økt fokus på strikkede interørvarer, i det små har jeg også lagt merke til at filten har fått et litt friere spillerom. For min egen del minner filt med først og fremst om påskepynt fra Nille, men den nye vrien kan jeg leve med.

Som en hel haug med nordmenn eier vi ett par møbler i Expedit-serien til Ikea. Den bokhyllen under her har vi to versjoner av, en som ligger ut i horisontalen 
(som både jeg og gartneren gjør etter en alt for våt lørdag!)
og en som står på litjspiras rom, vartikalt! -Den perfekte bokhylle.


På litjspiras rom har vi hatt oppbevaring i form av denne 
oppbevaringsesken i en Expedit-hylle i flere år:

De er av stoff og egnet seg til både tøy og leker. Men når nyrommet til litjspira tok form hadde vi behov for noe med lilla farge.



Dermed ble disse treeskene fra Ikea handlet inn, og malt i samme farge som andre møbler på rommet.


Min nye favoritt er denne fra Bolia. Den er lekker!!! rett og slett. Og den perfekte blandingen av lett industriell og gammel husmor (filt) tiltaler meg mucho gracias! (= Veldig mye, direkte oversatt fra noe som sikkert betyr noe helt annet!)

Har du funnet en smart løsning til Expidit-hyllene fra Ikea?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails