5. okt. 2009

Endelig har jeg en blogg!

Etter mange tanker fram og tilbake om jeg skal opprette blogg tok et glass god rødvin overhånd og jaga meg på internett for å designe min egen blogg. I utgangspunktet er hverdagen hektisk nok med skole, jobb, gartnern og litjspira, men med nyinnkjøpt laptop kaster jeg meg inn i bloggedansen! Bloggen er i all hovedsak en hyllest til meg selv, men jeg regner med at en nysgjerrig gartner titter innom i ny og ne ;) Snart er helga over, og da er det så hærlig at uka starter med fridag og eksamenslesing!

1 kommentar:

  1. Hei Tina. Det var virkelig en artig side du har laget her. Gleder meg til å se den hærpa stigen på veggen....;-)

    Klem fra hu som saga den svære stigen i 2!!

    SvarSlett

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails