20. okt. 2009

skippertakinnlegg!

Jeg har alltid forundret meg over de bloggerne som er inne og skriver ny innlegg på sine blogger hver dag... hvordan finner de tid? Vel, det får holde med annahver dag for min del tenkte jeg når jeg i vill rødvinsrus kosa meg forran pc'n for noen uker siden... annenhver dag har blitt til uker, og jeg må bare hylle de som legger ned så mye arbeid i sin blogg hver dag! Men jeg velger å unnskylde meg med midtsemstereksamener og mangel på sofahjørne og rødvin;) heretter firer jeg litt på krava om anna hver dag, men skal gjøre alt for å unngå ukespauser! Snart kommer det bilder av oppussingsobjektet vårt, som er et evig kaos som vi er så heldig å bo midt oppi :) go natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails