2. feb. 2010

Blått kjøkkentilbehør


I min lengesel etter ferdigoppusset kjøkken tilbragte jeg litt av gårkvelden til å søke på lyseblått kjøkkentilbehør. Jeg la tverdt min elsk på en kjøkkenserie fra min kjære sjokoladenymfoman; Nigella! Og siden jeg og Nigella er i et evig sjokoladeforelskelse kunne jeg ikke la vær å bli forelsket i alt det deilige kjøkkentilbehøret;)mmmmmmmmmmmm!

Bildene er hentet fra selgere på e-bay, som så snart kjøkkenet er ferdig skal få besøk av meg! ;) heia nigella og hennes duck egg blue;)


Disse rålekre stekeredskapene kan pynte opp både matlagingen og kjøkkenet mitt:)
Og når jeg først er i gang fant jeg også en boksåpner i samme farge som jeg tror vil bli handlet inn hos ebay! Eggskålen snakker for seg sselv!

*Blått er flott*

 Hilsen kjøkkenklar tiriltungen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du skriver en hilsen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails